Expozitie dedicata zilei de 8 Martie

Expozitie dedicata zilei de 8 Martie
Materialele care apar pe acest blog aparţin autorului şi nu se pot reproduce fără acordul acestuia. Toate textele expuse pe acest site sunt protejate, potrivit Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe. Imagini din zonele pe care le-am vizitat.

vineri, 26 iunie 2009

MARIA BACIU ,, Ghetuţele Copilăriei"


Sâmbătă 2- iunie 2009, profesorul, poetul şi scriitorul Maria Baciu a lansat la Teatrul "Mihai Eminescu" două cărţi, respectiv "Ghetuţele copilăriei" şi romanul "Et in Arcadia ego" (Şi eu am fost în Arcadia), apărute la Editura Axa „Nu am mai lansat de mult o carte pentru cei mari. În ultima perioadă am lansat mai mult cărţi pentru copii şi era timpul să vin pe piaţă cu o lucrare pentru cei mari”."Ghetuţele copilăriei" este o carte la care ţin foarte mult. "Cartea e şi pentru adulţi. Ca să devină şi ei copii", a declarat Maria Baciu. Desenele au fost realizate de educatoarea Carmen Ionel.


,, M-am întors după o Viaţă vânturată prin Lume. Am purtat în sufletul meu, pretutindeni, Ghetuţele Copilăriei. Acum mă aflu în faţa lor. Sunt la fel: gătite, surâzătoare, gata de giumbuşlucuri şi de tot felul de trăsnăi. Atât timp cât mă au pe mine, pot hălădui în voie, libere ca pasărea cerului, umplând o Lume numai ele!
A-ia-ia, Ghetuţe de Aur, de Iubire şi de Lumină!
Prietene, le mai ai? Le mai porţi?....
MARIA BACIU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu